BMW 2800, uit maart 1970
en is in mei 2022 geïmporteerd naar Nederland.
De auto kan van 0-100km/h in - seconden en
heeft een topsnelheid van - km/h en een maximum vermogen
van 170 PK.
|
|
BMW 2800
Dit voertuig had destijds een nieuwprijs vanaf €0,-
en is een origineel Nederlandse auto.
De auto kan van 0-100km/h in - seconden en
heeft een topsnelheid van - km/h en een maximum vermogen
van 170 PK.
Merk |
BMW |
Type |
BMW 2800 |
Kleur |
BLAUW |
Bouwjaar |
11-03-1970 |
Nieuwprijs |
Onbekend |
Brandstof |
Benzine |
Vermogen |
125 kW / 170 PK |
0-100km/h |
- |
Topsnelheid |
- km/h |
Importauto |
Ja |
APK tot |
01-01-1970 |
Vermogen |
125 kW / 170 PK |
Koppel |
- Nm |
Aantal cilinders |
6 |
Cilinderinhoud |
2788cc |
Verbruik stad |
- l/100km |
Verbruik snelweg |
- l/100km |
Verbruik gecombineerd |
- l/100km |
CO2 uitstoot |
- g/km |
Zuinigheidslabel |
Niet beschikbaar |
Tijdens de algemene periodieke keuring (APK) wordt een voertuig gekeurd op verschillende punten. Deze keuring is verplicht en mag alleen uitgevoerd worden door gecertificeerde RDW keurmeesters.
Zo kan het voertuig niet veilig genoeg zijn om op de openbare weg te mogen rijden. In dat geval wordt het voertuig afgekeurd en mag het niet de weg op.
De keurmeester controleert het voertuig op: banden, remmen, verlichting, uitstoot, olielekkage, wielophanging en nog veel meer punten. Aandachtspunten tijdens de keuring worden hieronder (mits aanwezig) vermeld: |
Dit voertuig was APK gekeurd tot: 01-01-1970 |
Resultaten
Geen aandachtspunten!
In de periode van 11-03-1970 tot 01-01-1970 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK.
|
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook
bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u
zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is van de betreffende auto. |
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken DZ-56-64 |
Nee |
Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal. |
Politie |
 niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar |
 niet gestolen |
RDW |
 niet gestolen |
Voertuig lengte |
- |
Voertuig breedte |
- |
Voertuig hoogte |
- |
Wielbasis |
- |
Spoorbreedte voor |
1460 mm |
Spoorbreedte achter |
1450 mm |
Massa rijklaar |
- |
Massa ledig voertuig |
1335 KG |
Toegestane max. massa voertuig |
1710 KG |
Maximale laadvermogen |
375 KG |
Maximale dakbelasting |
- |
Aanhanger ongeremd |
KG |
Aanhanger geremd |
1300 KG |
Maximale kogeldruk |
- |
Laadruimte inhoud |
- |
Onderhoudsbeurten |
- |
Algemene garantie |
- |
Carrosserie garantie |
- |
Vermogen |
125 kW / 170 PK |
Koppel |
|
Topsnelheid |
- km/h |
0-100km/h |
- |
Vervaldatum APK |
01-01-1970 |
Importauto |
Ja |
Eerste toelating op de wereld |
11-03-1970 |
Eerste afgifte in Nederland |
- |
Laatste tenaamstelling |
12-06-2018 |
provincie |
per kwartaal |
per jaar |
Groningen |
€0 |
€0 |
Friesland |
€0 |
€0 |
Drenthe |
€0 |
€0 |
Overijssel |
€0 |
€0 |
Flevoland |
€0 |
€0 |
Gelderland |
€0 |
€0 |
Utrecht |
€0 |
€0 |
Noord-Holland |
€0 |
€0 |
Zuid-Holland |
€0 |
€0 |
Zeeland |
€0 |
€0 |
Noord-Brabant |
€0 |
€0 |
Limburg |
€0 |
€0 |
Uitvoering |
|
BPM bedrag |
- |
Handelsbenaming |
BMW 2800 |
Variant |
|
Carrosserie |
sedan |
Plaats chassisnummer |
r. schutbord motorruimte |
Voertuigcategorie |
M1 |
Boring x slag |
- |
Compressieverhouding |
- |
Eurolabel |
|
Geluid rijdend |
0 dB(A) |
Geluid stationair |
0 dB(A) |
Kleppenbediening |
- |
Tankinhoud |
- |